SEMUAAA


Hye hye!
First of all,alhamdulillah dah habis puasa.Berjaya berpuasa!yeahh!!Hopefully tahun depan dapat berpuasa lagi :)! Ameen.
After puasa,raya kan?Wah!Wah!Meriahnya!Excited je lebih.HAHA!Dah cerita pasal raya,mesti cerit pasal duit raya.*wajib tu:p .hee. Tapi aku excited sebab nak makan!Macam macam ni nak makan!!Apa apa pun, selamat hari raya,korang!

~kalau tak silap,hari raya ketiga,aku ada pergi satu tempat ni.Dah lama aku melantak kat rumah orang tu,barulah aku tahu rumah tuan rumah tu dekat sangat dengan kampung kawan aku.I MISS YOU,NORINA! ;( then, kelam kabut aku call norina; yes!dia kat kampung tu(tengah dating<3)then,aku suruh dia datang.OMG!waktu tu 10:30 pm!macam mana lah anak dara tu nak keluar jumpa aku.haishhhh!confirmlah kami tak jumpa!
HAHA.baru nak jumpa buah hati aku tu.Sedih tak?haha.sedih gilaa lah wei!bergenang lah pula air mata ni ;p hee.**tak pe.rezeki lain kali.kan norina? =.=

~hari raya kelima,aku jumpa duda!Wah!Wah!Tingginya duda ni.Cuma dah gelap sikit lah awak :D tak pe.Kau tetap kacak duda.HAHA!yang tak best nya,duda pendiam sikit lah.MALU kot?haha.bila masa lah pula duda ni pendiam kan?Setahu aku,dia ni HERO MALAYA.jaguh kampung tu.Mana boleh jadi pendiam ni ;p Hee.Lepas je duda dah melantak,dia terus minta diri.Wah!dah kenyang baru nak balik ya duda.HAHA!apa apa pun duda,kau macho lah.Thanks beraya kat kampung aku ;) next year datang lagi eh!aku suka message yang kau bagi aku,time kau otw balik.haha.okay Take care,Putera Amierul Arieff ;) **aku ingat fullname kau^^



Okaybye!

No comments:

Post a Comment