habak mai satttt


Hye hye!
Ni nak habak mai kat hampa;
Aku tak dok kat perak lagi lah heh!
Dah lama aku dok kat johor..
Jelaskan?Hee.Bukan apa.Haritu ada chat dengan hamba Allah ni.Tiba tiba je dia kata dia  nak datang beraya.Terkejut besar lah aku.**tettt! Rupanya dia ingat rumah aku kat perak lagi!!HAHA.apa lah kau ni.aku dah betapa kat johor lah :) ouh..kau rindu aku eh?tak pe.nanti aku datang perak eh? ;p LOL~

Dah tahu kan aku kat mana sekarang?and now aku study kat SAB Girl’s School:) enjoy kat sekolah perempuan pula untuk 2 tahun ni!Sayanggg kawankawan baru ;p!Tapi aku tak lupa ADAM and others taw! Never lost contact taw!!
Fara ada fav baru sekarang; LAICI.bukan milo ais dah taw!!hee.milo ais dah jadi pilihan kedua^^haha.kalau cerita pasal fav food pula,memang takkan habis lah^^(gemukk)

Hari tu ada orang tanya pasal ehem ehem.HAHA.kalah soalan add math lah awak ;p! dayah and ayn dah taw kenapa.LOL,
Takpe,setakat ni fara dah cukup ada makabahadikabang.Diaorang best taw!! Next,fara ada,pateya and fana.bff since primary sch lagi taw.Eventhough;UtaraSelatan!untunglah pateya and fana dah semakin dekat.Jealous sangat ni.hee. Then,fara ada ADAM:) korang tak ada kan? ‘cinta antara kita’ rindu adam<3kalau korang nak tahu,adam hebat taw!hebat sangat!macam macam kami dah lalui.pahit manis tawar masin lah^^ thanks cs you make me happy,adam<3!adamterhebad^^ then fara ada adik kakak abangsayangg. The hot ernie fara tu PMR CANDIDATE 2011.goodluck ye adik!jangan main main lagi taw.adik boleh buat.all the best baby! And fara banyak sangat berhutang dengan akak qila.haha.fara tak lupa 16september2011!!thanks again akak!!muahhh ;p and fara ada abang ehem ehem!cik abang yg sorang ni baik taw.kata kata dia amat sopan dan bermakna.haha.dia penasihat fara:)thank you and love you,my best brother :) jemput datang rumah ye,abang^^hee. Eh!eh!fara bukan ada diaorang je taw.fara ada ramai lagi!^^kat perak + johor! Diaorang semua best sangat! Kalau nak sebut one by one memang tak cukup lah page ni.bila masa lah pula fara nak makan kalau fara asyik menaip je.HAHA. jawapan fara dah cukup cemerlang kan?wah!wah!A++ ni ^^
Okay,sebelum fara merepek banyak lagi,fara nak makanmakan^^

Okaybye!

No comments:

Post a Comment