Tak perlu nak over lah

ei! Comelnya akak tu! Comel nya!
Then what?kau nak buat apa kalau akak yang kau minat tu comel huh?HAHA.

Let's start the truth story:)
Macam ni,a few weeks ago ada program Ceria Bersama Kotex,*wah!Bila dah masuk dewan ni,alamak!Duduk belakang budak form 1 lah.*Memang tak suka(tak tahu kenapa)Waktu mula mula program,ada sorang budak ni panggil kawan dia and bagitahu kawan dia yang AKAK tu baru masuk dewan.Okay then what?Apa lagi,budak form 1 tu pun tergedik-gedik.Okay,aku faham sangatlah bila AKAK CUTE muncul.Okay then,budak tu pandang depan balik.Tak lama lepas tu.Tak lama lepas tu.Tak lama lepas tu.Dia pandang belakang balik for usha akak comel dia tu.Ouh come on lah little sister!Jangan lah excited sangat sebab belum tentu lagi akak tu suka awak.Citarasa akak tu lain lah kot.Opss!hee.Fyi,budak form 1 ni,tak habis-habis pandang belakang je dan dia dah buat aku rasa rimas plus rimas gila.That's mean?Yeap.I hate it okay.

Ehem ehem.Setelah penat membebel*
Adik,tak salah lah kot kalau nak minat akak tu.Yeap,aku ngaku akak form 4 yang kau minat tu comel but tak perlulah buat aku rasa rimas*asyik mengganggu pandangan aku je.size badan kau tu dah lah comel sangat.Opss!

No comments:

Post a Comment