sorry late maya

Hello readers
Huihui ^^ mayamin mayamin !
maya maya maya maya maya maya maya maya. 
Rindu rindu rindu rindu Rindu rindu rindu rindu.
Okay STOP.
HAPPY BELATED BIRTHDAY MY DEAR !
haha.EH!16th sudah?Tua lah ni eh?HAHA.happy 16th birthday,MAYA!may Allah bless you always.JapJap!Nak flashback balik pasal kami ;) aku kenal maya ni since sekolah rendah lah.*agaknya lah kot.Ala,budak budak lagi.Tak rapat punn.Then masuk sekolah menengah,"ouh!maya satu sekolah dengan aku" *tu je lah.Tak ambil port sangat.HAHA.Fyi,dia ni rajin plus pandai budaknya.Sebab tu lah aku ni malu sikit nak rapat dengan dia.Rapat pun since tahun lepas :) MALU?? yeah. Saya pemalu okay ;) HAHA.Lastly nak pesan ;

maya maya maya,study elok elok eh?Kalau tension belajar tu,ingat je aku ni!
Confirm kau senang nak belajar!Aku kan semangat kau ;)HAHA
TAKE CARE taw!ILOVEYOU :) 
ByeBye

No comments:

Post a Comment