pink VS blue

Hello readers
My talk today is thank you so much my new friend :) haha!
Aku nak cerita sikit pasal sorang budak ni.Aku panggil dia ; AN.Okay,first of all HAPPY BELATED BIRTHDAY yea!Best dapat sambut birthday an hari tu.Thank you form 4

Act,dia orang pertama yang tegur aku kat dorm.Perghh!First time tengok dia ni,macam singa lah seh.Tak reti nak senyum lahh~HAHA!Tapi bila dah gilagila dengan dia,memang gila lah dibuatnya.Aku suka panggil dia minah bengis.Tapi kalau dia gelak or senyum, *Seriously,dia cantik gilaa.HAHA! FYI,dia panggil aku BUDAK BAJET. but why? sebab aku memang budak bajet :) HAHA.

Next,aku sangat jealous dengan dia ni.Sebab dia ni rajin plus rajin.Sebab tu lah result dia best plus gempak gilaa! Aku pula?malas plus malas:) Kalau bukan waktu study boleh je nak gossip or gilagila dengan dia ni.Tapi kalau waktu study,jangan harap lah dapat borak dengan dia.Nak tegur pun aku takut* muka serious gila :)HAHA.


Fyi,minah bengis plus sweet ni,sangat suka biru.Semuanya biru lah!HAHA.membuatkan aku sakit mata!! =.= and aku gaduh dengan dia sebab benda ni lah.PINK vs BLUE. *tak ada kerja right?
Lastly aku nak cakap "THANK YOU SO MUCH" sebab kau lah aku buka buku untuk mid-year exam ni :) thanks yea!

No comments:

Post a Comment