Gaya Hidup sihat!

HELLO PEEPS,
saya ingin kurus ! LOL XD
Sabtu lepas,23Apr seperti yang sedia maklum adalah hari sukan asrama sabgs.Agak memenatkanlah juga sebab tiap-tiap malam kene berlatih untuk sorak. *bayangkan aje lah macam mana penatnya aku! Penat tu biasalah ek? Nama pun budak sekolah lagi.Yang penting,aku enjoy :) Tapi yang tak enjoy nya,kene berjemur -.- haish!Baru nak jadi putih.haha.Tak apalah.redha je lah kan-


Okay next- fyi,aku masuk acara tahu tak?Tak sangka lah :) 3 aje pun :
FIRST ; Perbarisan
SECOND ; 200m
THIRD ; Sorak


Sangat lawak sebenarnya.Sesungguhnya aku memang nak duduk bawah khemah sahaja.Tapi apakan daya.Terpaksalah berjemur~PERBARISAN *tu dah semestinya lah kan. Next is 200m.Bukan JALAN 200m tahu!LARI 200m.OMG!Aku dah bagi macam-macam alasan kat akak tu.Tapi dia still suruh aku masuk acara tu juga.Haish!Redha aje lah yea.and lastly ; sorak.Tak nak masuk mulanya,tapi nak menggedik punya pasal,masuk jugalah kan :)
Okay,ni je yang nak diceritakan.Have a look my photos :)

with mek and fatinnadiah !

Look at my shoes :)

No comments:

Post a Comment